Powered By Blogger
abuhakam@imukmedi2012. Diberdayakan oleh Blogger.

Sabtu, 17 November 2012

Sebatas Hobi...

Nampaknya sudah sekian lama aku tidak mengunjungi blogku sendiri. Yalah... dengan kesibukan kerja sehingga tidak memberikan peluang untuk membuka tirai cerita dalam ruang maya ini. Kalaupun  menghadap komputer, hanya melihat MUKA BUKU saja. Almaklumlah zaman FB dan Twiter.

Saat ini aku masih dalam mood gambar mengambar. Tapi bukan profesional...hanya SEBATAS HOBI belaka. Dan aku ingin mempelajari satu dunia yang sebelum ini belum pernah aku bayangkan. Ternyata memang seronok dan membahagiakan hati. Dunia macro yang tidak pernah untuk kita ambil tahu, bagaimana  perjuangan binatang kecil untuk hidup dan bahkan keindahan alam macro dan keindahalan alam yang diciptakan oleh Allah swt.

Disini aku sertakan beberapa post gambar yang pernah aku ambil:











Inilah dia beberapa keping gambar yang aku ambil dengan kamera Canon EOS600d dan lens macro terbaru yang sangat aku sayang.

18 November 2012
imukmedi.blogspot.com

0 komentar:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BOIKOT BANGSA LAKNAT

BUMI SAUDARAKU SEAQIDAH

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP